De benaming van de statussen zijn standaard ingesteld bij het aanmaken van de schoolomgeving. Deze kunnen door de beheerder worden aangepast bij de School instellingen.
Actieve status
De actieve status is direct zichtbaar op het Persoonlijk LeerdoelenPlan van de leerling en in de overzichten. Voor leerdoelen met een actieve status wordt een actie verwacht van de leerkracht en/of leerling.
Inactieve status
De inactieve status geeft aan dat het leerdoel geen actie meer nodig heeft van de leerkracht en/of leerling. Op het Persoonlijk LeerdoelenPlan (PLP) kan gefilterd worden op deze statussen.
|
Actieve status. Het leerdoel is actief in de huidige periode. De leerling is nog niet bezig met het leerdoel. |
|
Actieve status. Toegewezen door de leerkracht na het geven van de instructie of door de leerling (indien ingesteld). Geeft aan dat de leerling bezig is met het leerdoel. |
|
Actieve status. Het leerdoel komt uit een eerdere periode. Een leerdoel met deze status is nieuw voor deze leerling. |
|
Inactieve status. Het leerdoel is niet actief voor de leerling, het is geen onderdeel (op dit moment) van de leerlijn. |
|
Inactieve status. De leerling heeft niet voldaan aan de criteria om het leerdoel te behalen. De leerling gaat niet meer verder werken aan het leerdoel. |
|
Inactieve status. De leerling heeft het leerdoel behaald / afgerond. |
|
Inactieve status. Het leerdoel staat klaar voor de leerling in een volgende periode. |
|
Inactieve status. Het leerdoel is niet van toepassing op de leerling. Dit kan te maken hebben met de niveau instelling(en) of persoonlijke aanpassingen op het Persoonlijk Leerdoelenplan van de leerling. |
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!